Friday, December 12, 2008

:: renjis-renjis dipilis::

hehehe...hye...ermm....musim2 cuti skolah neh...byk betul jemputan kawen yg ditrime...kalu dolu2 yg kawen sumenye sdare mare o anak2 kwn parents, tp skang mase da berubah...kebanyakan jemputan kawen tu dtgnye dari kawan2 sndiri...cepatnye mase berlalu...

itulah kawan2 yg membesar same2...dok sekelas...tup tup sehari dua lg da nak jd bini n laki org...esok kak zatil da nak kawen...agaknye malam ni da akad nikah kot....kak zatil ni senior setahun dgn ak mse kat RPK dulu...nak kate kakak angkat tu tak la...tp we were close.n kak zatil suke buat kad cumel2 n bg kat ak...tak sgke smpai skang hbgn tu tak putus....

lusa, my own classmate nek plamin...wan norhuda...dulu wan duduk row blakang ak je mase 5 sc 1...kami slalu la jgak gosip2...ak ingat lg mase wan bukak cite pasal video panas wan nor azlin...kui kui kui...skang wan da nak kawen...insyaAllah ahad ni ak n mbe2 yg len akan memeriahkan majlis perkawenan wan...

tadi pon kad jemputan koyan smpai...actly koyan ni ak tak penah jupe pon..kenal kat ym n fs je...alhamdulillah...da sampai seru die...akhrnye bertemu jodoh jugak 20 disember ni...ak nak pegi...tp mcm tak dpt jela...22 da nak start prctcl....

hurmmm....bile tgok ramai kawan nak kawen...aku pon tertnye2 jgak bile smpai turn ak nak melaram baju cntik2 n makeup2 sakan...hehehe...planning mmg da ade....tp takpela...insyaAllah..ade jodoh ak dgn c dia,adelah...hehehe...rasenye oklah tu...nak kuar g amek baju kurung jap...tailor da kol suh amek...hik3...
permisi dulu...

1 comment:

salz said...

huhu~nk kawen gak..