Saturday, December 20, 2008

++ 7 sEcRetS dAt u'Ve nEvEr kNowN b4 ++

.::: nota untuk mR z :::.
entry kali ini istimewa untuk mR Z.wpon die da lame x on9.hope bile die curik2 pakai compt kat lab,die sempat bace..yg len nak bace bley,nak blah pon bley...hahaha...

AMARAN::TIDAK SESUAI UNTUK MEREKA YG ALERGIC JIWANG N TAK PNDAI KEEP SECRETS!

syyhhh 7:: sebenarnye sy slalu bukak email, fs acc n ym awk...cume aritu mase sy majuk tu, sy mmg tak bukak...sy ske spotcheck awk sbb awk kan hot.sy risau je...
[wut???die pon ade pasword aku la!!!]

syyhhh 6:: sebenarnye kan...sy slalu cakap nak g swimming kan...sbb nak bgi awk jeles je...sy takde la nak g pool kalu awk tade...sy bukan reti swimming pon.stakat melekap kat tepi dinding pool n jenjalan dlm pool mmg sy terer!

syyhhh 5 :: sy slalu intai2 awak sebenarnye!mase kite kat umah yong,umah sy o kat umah awk, sy slalu curi2 pandang awk.taktau la kantoi ke x ngan org len..jd peristiwe sy kerling2 kat awk mase kite kat gym b4 kapel dulu tu mmg betui la..ngeee~

syyhhh 4 :: bile sy g umah awk n mak asik cakap pasal kite tunang n tawen, sy malu gile....tp dlm ati sy....sy suke cam nak buat lompat bintang tym2 tuh jugak...buruk kan prangai sy!

syyhhh 3 :: sy sebenarnye ske awk majuk sbb ske awk pujuk sy...tp nnti lame2 awk pon mesti borink da nak layan prangai sy kan!

syyhhh 2 :: sy da kurang shopping tau!sbb sy sedang menjayakan misi untuk mengumpul duet untuk realisasikan impian kite tuh...=)

syyhhh 1 :: sy slalu brangan pasal kite da tawen n ade a bunch of kids!sonok gile...hurmmm...tu sbb jawat nek manyak2 kat dahi...

nota kaki :: erkkk...ade yg termuntah ke....?

6 comments:

desbliss said...

Lya....

i berjaya bace smpi abis TANPA muntah..


hakhak....

Untung nyer cik abam dia...

8->

::LiYa:: said...

hehehe...
tenkiu bliss...
i arap cik abam i betul2 rase beruntung...
=)

salz said...

hm..
sy pun x muntah..
setakat t'senyum2 m'ngenangkn..
org b'cinta mmg cmni..=)

::LiYa:: said...

hehehe...
bil pon mmg camni ke?
hehehe....

Cik Mira said...

suiwit nye liyaaa hehe bes kan berangan pasal tawen2 ade anak weeee

::LiYa:: said...

tau xpe cik mira...
bes gile brangan tawen...
=p