Sunday, December 14, 2008

:: i wish i were in penang .fix me::





::aku rindukan laut itu::
assalammualaikum...

hari ni aku rase rindu yg teramat sangat pade penang.rindu pade pantainye.pade lautnye.rindu pade anginnye.dan rindu pade kenangan yang tersimpan kat situ.tapi yang paling dirindui pastinye pada lautnye...aku rase penang lah satu-satunye tempat yang boleh buat ak release tension...setiap kali ade masalah,aku mesti lari tepi laut...penah ak menangis duduk tepi batu bawah terik mentari.penah aku tension study lalu ku angkut sume notes ke tepi laut...penah aku melepak sampai ke pagi kat tepi laut.penah aku meraikan hari jadi kawan2 aku kat tepi laut.kirenye tepi laut kat penang tu dah jadi on top list aku da sepanjang blaja kat usm...

hari ni bila rase tension n sgt berserabut,aku pusing 1 town cari tempat nak stop and layan jiwang. tapi cam tak jupe je...penat pusing,ak benti kat 1 parking lot TETTTT [nama lokasi terpaksa dirahsiakan] n amek mase tak smpai 5 minit tuk nangis teresak2 sorang2 dlm kete...nangis smpai merah2 mate n skit kepala...da lame rasenye ak tak menangis tuk diri sndiri...

aku pon tak tau sebenarnye ape yang sedih sangat.selain dari kate2 yang memang melukakan itu,aku serabut sebenarnye.n rase benci kat diri sendri..sian kan...n maybe susah sgt nak cari tempat nak nangis tu pon jadi punca ak nangis.hahaha.

tapi seriously lepas nangis tu ak rase lega sket.but still i wish i were in penang.bayangkanla...mase ak nangis tu pon buruh indon baru balek dari construction kat site sebelah tu.hahahaha.takde privacy langsung...

arghhhh..rindunye kat penang...16th disember ni aku balek usm...tp for 2days je...n i guess pehni susah la da nak datang penang...i'm gonna miss penang a lot...hampir 4 tahun di sane...1 memori yang hanye aku yang tahu....

till here then...adios..







No comments: