Friday, December 26, 2008

++ hisTeria ++


semalam aku dapat jugak masuk cinema lepas da bape lame tak berkesmpatan...last movie yg aku tgok was antoo fighter dgn adik n boboy...so semalam aku dapat tgok HISTERIA.sebenarnye da lame aku tggu filem ni kuar...tp bile released 18th December aritu pon, aku tak berkesempatan nak tgok sbab bz...

so semalam berkesempatan kuar ngan mR Z, jadi aku awal2 da chup nak tgok film ni...sbb mR Z ni anti sket filem melayu..aku plak penyokong setia filem2 melayu...kui3...kami g awal2 pagi jugak sebenarnye sbb bile smpai jusco, kami da beli tiket tuk show 11am...hehehe...

pade aku cite ni best..seram...kerane aku menjerit byk kali jugak n most of d tyms, aku tgok dari cerah jari jemari aku yg kiut miut ni je...aku tgok mR Z pon ade terkejut2 jugak...n sempat jugak tinge aku tangkap die cakap..."eh,cuak plak cite melayu yg ini"....hahahaha...overall aku rase bley bagi 4 1/2 bintang!so pade yg len,g la tonton cite ni..kite kena support filem tempatan ok!kalu takut, bawak hubby skali...bley jerit n peluk lengan die kuat2...=p

2 comments:

Mohd Nasri said...

uish..nk bwk hubby lak..haha

:: Lya Zara :: said...

hahaha...
tuk nasri bwk hunny la!^_*