Monday, October 12, 2009

++ sooooooooooo PreDicTaBLe ++

aku da agak da sume ni akan berlaku!
huh.
disaat saat hati ini semakin merelakan
penghijrahan ke johor,
parents aku tgah sebuk nak bg aku dpt perak jugak.

today is such a bz day.
mak n abah masing masing
get thru several channels
utk tukar johor kpd perak.

erm erm.
aku mmg la tade ati sgt nak ke johor.
tp 2,3 ari ni aku cam da redha.
mungkin Allah nak bagi aku peluang
jenjalan kat tempat baru kan.
+ve gile kan!

tp skang aku da tak sure.
tak tahu la nak doakan
usaha mereka berjaya atau x.
ape ape pon....
kite hanya merancang,
jawapannya tetap di tangan Allah.

so x kesah la da.
malas da aku nak pk!
bek g jenjalan open house smbil cucik mate!

2 comments:

cacen86 said...

erm...liya..johor pon ok actually...my frens ckp,maybe yg dpt johor akan posting gi pasir gudang...

tkpela..maybe ur parents blom sedia nk lepaskan u slgi u blom kawen kot..hihih..

::LiYa:: said...

cik cacen...
i cam da redha je...
tp my parents mmg susah nak lepaskan anak2 die g jauh...huuu...
i berserah je...