Monday, October 19, 2009

++ n3 maMPat ++

da bbrape ari x update.
so aku juz cram everything
in 1 n3 je la ye.
n aku cite yg ringkas ringkas je la.

#1 :: mak mR Z da slamat menjalani operation.
now da balek umah...alhamdulillah...tak lame lg bley g tgok cucu di kL!
=)

#2 :: boboy adikku plak masuk icu pantai pu3 ipoh.
cam biase, diserang asthma lg. maybe esok o lusa baru bley discharge. arap arap cepat sembuh ye baby!

#3 :: aku patah kaki.
owh.bukan patah kaki mcm patah kaki tuh.tp sbb kete aku da dibawa pergi ke johor oleh mR Z. so aku da tak ley nak jenjalan sgt. seb bek ade kete mak.so pinjam kete ye mak!

#4 :: barang barang aku da anta ke johor.
dlm #3 tu, mR Z drive kete aku yg sgt sgt sarat dgn barang aku. penuh boot kete n seat blakang tuh smpai ke lantai kete. smpaikan mR Z nak letak brg die pon tak muat.hahaha. aku gile ruang! bile tunang aku da gerak ke johor, baru aku tingat yg aku lupe nak letak tilam lipat same bantal! heee...mesti mak marah kalu tahu....

#5 :: aku sedih.
sedih la. tetibe aku cam nyesal keje kat shah alam sbb tak nikmati mase cuti kat umah. n now tinggal bebrape ari je lagi da nak ke johor...pehni msti susah gile nak balek umah da...naseb la skolah byk cuti kan!

#6 :: aku da tak jadi sedih.
tak jadi la sedih. sbb keje kat shah alam tu byk bg pengalaman n kwn kwn baru kat aku. so aku tak jd nak sedih. [ok.sile lempang aku lelaju]

#7 :: aku nak beli lens.
mate aku rabun. kdg kdg sakit kepala bawak kete memalam. aritu da tgok tgok ngan mR Z. tp bile aku pakai spek kakak die, die kate chomel. die suh pakai spek je plak!huh. aku rase nak beli lens. nnti nnti baru buat spek!

#8 :: congratulations!
congrats to kawan baek mR Z [n now jd kwn baek aku] ~ chaer @ eira. beliau da slamat dirisik n insyaAllah akan bertunang bulan depan...tetapkan tarikh n kalu tade aral, kami akan turun sauk!n gurl, thanks for being soooooo nice to me! syg eira! =)

#9 :: heppy besday!
heppy besday tu ayun n ynaohyna!wow u both share d same birth date! ayun!!!aku syg hg!u r my besfren ever keh! to yna!!! be tough gurl!

#10 :: aku kembali sedih.
sedihnye nak g johor yg jauhhhhh tu!!!!erm....tamo..tamo pegi....

4 comments:

YuNyLoveSYou said...

entry ni entry paling ngade2 betol! hahaha... aku sayang hang jugakKK!!! InsyAllah aku akan turun johor k! i wanna meet u so bad!!!! hang dah makin cun so aku nak tgk hang depan2~ woaa. serios lama gila dah tak jumpa hg!~~ Thanks for the besday wish! muah muah~

:: Lya Zara :: said...

hahahaha...
ngade2 kan!
tp rase cam chomel pon ade!
=p
sile la dtg yun!!!
aku pon nak jumpa hg b4 hg jd bini org!sbb nnti da jd bini man tak bley nak notty2 n flirty2 cm dulu!
yun...
hope u will grab n seize d happiness dat u've owned now...tamo tgok hg sedey2 da!
muah2 muah2~

cacen86 said...

kuatkansmgt okeh....ade hikmah tu gi johor..u kol la jPn johor..cause ade my fren yg da tau dpt skola mane...sng la nk cri rumah sewa..

:: Lya Zara :: said...

ok cik cacen!
thanks 4 evertyhing!!!
=)