Friday, October 23, 2009

++ ko PeNinG, aKu LaGiiiiiiiiiiiii La PeNinG ++

waaaa!!!!
sampai ke detik ini,
aku still taktahu aku pegi ke tak
ke johor!

bile aku da rela nak pegi,
abah aku berat ati nak lepas....
beliau suh sambung master bulan 7 2010.
wat sementare ni beliau suh cari keje pape dulu....

aku siyes pening.....
aku tanye pendapat ramai kawan kawan...
kebanyakannye mmg suh pegi...
aku jupe mak mR Z semalam,
beliau pon suh pegi...
aku pon rase nak pegi...
tp kan......
bile abah berat ati,
aku jd lemah...

waaa!nanes....
stress!tensi!serabut!pening!
muntah........

abah masih mempertimbangkan sume ni...
beliau kate ari ini keptusan akan dibuat...
mybe smpai malam karang kiterog still akn bincang...
mcm semalam la...
bile da ade keptusan utk aku pegi,
tetibe je abah kate tak payah...
terkekek kami gelak sbb sampai sudah tade keptusan.
seblom tdo pon aku tanye lg kat abah...
abah cakap nnti dulu die nak pk...

so aku malas nak push abah...
apepon keptusan aku nnti,
adelah dipengaruhi kuat oleh abah...
sbb aku takut nak wat keputusan tanpa redha abah...
takut jadi pape yg aku akan menyesal tak sudah nnti.....

notakaki:: mcm lawak.kete ngan barang barang aku da ade kat johor.tuannye plak taktentu nak pegi.

3 comments:

aLeAa said...

b strong liya...yes u can(^-^)...
stiap kata2 mak n ayah..adalah jalan kite k masa hadapan...trust me..

cacen86 said...

hurm...still rase u should go....
bukan ulu pon skola tuh...

::LiYa:: said...

alea:: thanks! i pon pk begitu...baek ikut cakap abah n mak..atleast tak nyesal pape kn...tq! =)

cacen:: heee...tgok isnin ni i stay o balek rumah...=p