Saturday, March 21, 2009

++ YeS!!! ++

hahaha...
skang da pukul 9.16 am.
janji semalam pukul 8..
ah.biasa la tuh.
[melayu mudah lupa]

td aku turun bawah sambil
bawak beg n bumped into my dad.
[abah tak ikut family day neh]
abah tanye aku,
"kamu bawak kete kamu ke?"
aku pon jawab la..
"ye la.kete mane lg bah"
tetibe abah kate,
"kamu bawak harrier la nyah"
gulp!
biar betui.
aku takut sbenarnye bawak kete besar.

pehtu aku masuk bilik mak.
mak pun suh aku load barang dlm harrier gak.
wah!
dlm ati aku,
mmg konpem la kene bawak harrier!
dlm takut2,
sebenarnye aku excited gak.
sbb aritu aku da bawak jazz kakak aku.
[blah la lya!bawak jazz pon tak turun handbrake!masuk town baru sedar!]
hahaha...
tapikan...
aku neh papepon msti slesa dgn kete aku jugak!
biarla kecik pon...

aku pon cakap kat mak..
"nyah mane reti bawak harrier!"
jwapan mak?
"sape suh kamu bawak?abah ikut skali!"
huh.hampeh.
dush dush dush!

ok.
nak pigi da neh.
oleh kerane abah tetibe ikut skali,
abah suh standby bawak baju lebey.
kot2 overnite kat sane!
daaaaa!

notakaki:tuk adik ekin,nnti sys ajarkan eh!

2 comments:

♥lynda♥ said...

nak tengok pic mase pamili day. aku x amik sekeping pun. nak tengok pos maut aku mase main bola baling. yg pasti x leh lwn mak. superwomen!!

:: Lya Zara :: said...

wokey!nnti aku upload...camera kat umah la...
mak mmg superwoman!