Thursday, March 5, 2009

++ 09.03.09 ++

hye kawan2!MyEm0.Com


sebenarnye aku tak bape nak letak pic neh...
tp sbb ade beberape kawan yg request...
so aku letak jugak...
MyEm0.Com




taRaaaa!
inilah pelamin aku duduk bersimpuh nnti!
hahaha...
tp pelamin ni masih kurang berseri kan...
sbb empunya diri blum brade disitu!MyEm0.Com

gmbar barang hantaran
dari pihak perempuan ke lelaki
aku tamo upload lg...
sbb aku nak suprise kat mR Z...
=)
[gmbar pelamin ni da mms kat die dulu]
gambar baju n bilik pon
after majlis baru aku upload keh!MyEm0.Com

notakaki:i'm anxiously waiting for dat day!
MyEm0.Com

9 comments:

mademoiselle azieshakespeare said...

nice!~
pray that everything will be well as the planned

YuNyLoveSYou said...

waduh waduhhh~~~ cantik bangat wehhhhh....................... tak sabar aku nak tangkap gambo dgn pelamin itewwww....~~ hahahaa

Ain said...

wah..xsabar nya inn nk tgk..hehe.jg diri k sis n mr.z juga k?

:: Lya Zara :: said...

mademoiselle azieshakespeare ::
thanks dear!
insyaAllah...
mudah2an sumenye ok!
amin...

:: Lya Zara :: said...

aYuN::
hahah!
sure babe!
ang bley posing sakan atas tuh nnti...
juz make sure u'll b there ok!
ang nak kuak lentang pon bley!
=p

:: Lya Zara :: said...

inn::
thanks sys!
nnti akak upload pics bebanyak ye!

YuNyLoveSYou said...

perghhh... besh giler!!! nak kuak lentang atas tuh laa... hahaha.. tapi nanti rusak majlis hang!!! hahaha... aku kuak lentang sexy taw!!! hahahhahahaha~~~ mereng laa aku nyehhhh

Anonymous said...

wah..indah sungguh..
hehe..kt mane nyah wat pelamin ni?
mksudnye dlm umah awk, kt bahagian mane awk wat pelamin?
hehe

merahitujambu said...

WAH!CANTIK SGT..TAHNIAH