Sunday, March 8, 2009

++ DLm dEBaRaN ++

tinggal lagi sehari
sebelum aku bergelar
tunangan mR Z.
huh.
debarannye semakin terase.
yela.
bertunang ertinya
sebelah kaki sudah terikat.
aku berdebar.
namun rase syukur mengatasi segalanya.
sekurang2nye aku da bertunang.
1 step lg da bley bergelar istri.
=)

semalam mR Z dtg tlg kemas2 umah.
arini pon dtg lg.
tp die bawak besfren die skali.
ke2-2 tenaga sukarelawan ini teruk dikerah!
hahaha.
aku tlg buat keje2 sampingan je.
tlg bancuh air.
tepek muke kat mR Z.
n tukang lap peluh.
hahaha.
[hiperbola semata].
byk betul jasa mR Z n kawan die arini.
rumah da kemas byk.
sume prabot da letak luar...
so tade la nak upah org da
tuk angkat sofa2 berat tuh.

esok aku menanti kehadiran kwn2 aku plak.
sukarelawati ini dinanti2 utk menolong menggubah hantaran.
huh.
maseh ade yg tak siap...
bayangkan la
[da bayang?]
dipercayai barang hantaran mungkin ade 30 dulang nnti.
huhu.
ni sume sbb sedare mare da niat nak bagi...
so mmg sgt byk perlu dihias!

aku berharap sangat majlis akan berjalan lancar.
rombongan family mR Z mungkin mencecah 50 ++ org...
4 khemah akan naik ptg esok...
oh.
aku sgt takut.
cane rupenye aku nnti lepas dimekup!
hahaha...
kawan2 doakan yg terbaik ye!

notakaki:bertunang mmg byk dugaan!

7 comments:

CikYana(",) said...

selamat menempuhi alam pertunangan..
sis doakan liya bahagia yer :)
semoga majlis berjalan dgn lancar..
insyaALLAH..amin

Ain said...

sis,inn plak yang dedar.byk lagi ke yang xciap..haha:D

moga majlis sis berjalan lancar yea..
yang penting tak hujan!hikhik

:: Lya Zara :: said...

sys Yana::
thanks a lot!
sgt berdebar...
arini pon da ramai gile yg dtg ziarah bawak mcm2 lg barang hantaran...
oh peningnye....
tak rehat n tak makan lg neh!
=(

:: Lya Zara :: said...

iNn::
barang hantaran ade byk tak siap decorate sbb sedare mare baru anta...
dorang niat nak bg hantaran...
murah betul rezki....
doakan sumenye ok ye!
slalunye pagi2 x ujan...
tp kalu ujan,
anggapla itu rezki!
=)

btw,thanks!

MyNameIsPia said...

samat betunang liya ;)

:: Lya Zara :: said...

pia::
thanks!~

Anonymous said...

sukarelawati m'bantu m'nyiapkan pantun!
hehe..sweet memory la..sile kawen cepat! =)