Thursday, March 26, 2009

++ DoDoi pLSss ++

perbualan fon aku n mR Z
after berbual 15minutes...
aku:: syg nak tdo da...
mR Z:: ok...
aku:: nak mintak dodoi!
mR Z:: tak payah la.
aku:: NAK!
mR Z:: happy besday to-
aku::heppp!!!
mR Z:: alaaa...tak payah la...
aku:: nak jugak....
mR Z:: tiada secantik bahasamu...
aku: hm.
mR Z::da?
aku:: lagi!
mR Z:: kugubah lalu menjadi lagu...
*diam lg*
aku:: lagi la....
mR Z:: tidak secantik paras wajahmu itu menjadi rindu...da ye syg?
aku:: lagi!lagi!lagi!
mR Z:: kata janji bukan ukuran...hanya sejati dalam diri...kuburkan aku dihatimu...demi cinta sebelum mati...Kau dihatiku dan ku sama Dalam tidur dalam terjaga Ku ucapkan salam selamat malam...
aku:: aik?da abes ke?
mR Z:: a'ah la..
aku:: nape cam pendek je?
mR Z:: tadela!
aku::ok!
[sebenarnye die shortcut!cume aku tak prasan sbb tgah mamai]
then sambung balek borak for 30 minutes b4 masuk tdo!
aku tdo nyenyak sampai kul 8!=)
notakaki: tu lagu salam sejahtera dari samudera...

7 comments:

zeela zaynal said...

dear..
love to hear ur happiness..
wish both of u bkekalan hingga ke anak cucu..k?

:: Lya Zara :: said...

kak zeela::
thanks kak!
=)

Anonymous said...

ye..itu lagu salam sejahtera..
islah slalu nyanyi kt karaoke..hehe

♥Miss Leya♥ said...

alololo sweetnyerr mike dua nie...

Ain said...

mle inn ingt sis gaduh..syukurlah bukn...sorry inn hilang kejap :)

♥lynda♥ said...

jiwang karatt!!

:: Lya Zara :: said...

hahaha...biar la skali skale nak manje2!