Sunday, March 15, 2009

++ SeLePaS SeMinGgU ++

ye!
sudah seminggu aku bergelar tunangan mR Z.
alhamdulillah.
kehidupan kami penuh dgn kebahagiaan.
tade lg nak gaduh2 menda2 bodoh.
[tp masih awal kan]
cume atlis lepas bertunang ni,
aku rase 2-2 lebih matang.
n aku da tamo senstif benda2 kecik.
sbb hakikatnye,
banyak lg menda2 besar n serius
yg perlu kami pikirkan.
[contohnye :: bile nak kawen]
hahaha.
ye ye ye.
aku da gatal nak kawen.

semalam barulah pelamin bertunang
diroboh n diambil semula.
lame gile kan kat umah aku.
pasang 1 week before tunang,
roboh 1 week after tunang.
waaaaa!
aku sedih.
cam tamo bg kak ain tu amek.
kalu boleh nak biar je kat ctu.
even bau potpuri yg aku sembur tu pon
remain smpai seminggu.
seriously sgt membuatkan aku rase
nak bertunang lg skali.
hahaha.

aku cakap kat mr Z.
aku sedih sbb da tade da
busy2 buat brg hntaran.
n da tade da prasaan tertunggu2
majlis pertunangan.
waaaaa...
lambat lg majlis kawen!

dush.dush.dush.
ok.
enuf lya.
sabar.
kawen tu bukan menda mudah.
pasni tumpu pektikal.
grad.
n cepat keje.
[suara conscience]

baeklah!
aku da tamo ngade2
pk pasal kawen lg!
juz go wif d flow.....
insyaAllah.
baek niat dihati,
Allah permudahkan segalenye.

tunangku.
aku cinta kamu!


6 comments:

Cikgu Ije said...

alhamdulillah.. dah selamat bertunang. ehe. =)

semoga ikatan pertunangan berpanjangan ke jinjang pelamin.. n anak cucu~

=)

Pei Pan said...

:P nt byk la jawat tumbuh gatal2 neh ehee

:: Lya Zara :: said...

ijiechan::
smuge hubungan kami berkekalan hingga hujung nyawa!
=)

:: Lya Zara :: said...

peipan::
tuh la riso tuh!

mademoiselle azieshakespeare said...

doa banyak2
:D

btw pelamin tu cantek ar..
eheh

:: Lya Zara :: said...

mademoiselle azieshakespeare::
insyaAllah sentiase tak putus....
ramai yg jtuh chenta kat plamin tuh!
=)