Monday, November 2, 2009

++ nO TiTLe ++

#1
n3 kali neh cam taktahu nak buh title...
cepat je wiken berlalu.
n aku isi wiken lepas ngan spend mase
bersame housemate baru n tunang aku tuh la..
seb bek la kak nab [h/mate aku] n mR Z ley get along.
2-2 kaki sembang.
so aku pon rase senang ati...

#2
minggu neh cam tak bes.
sbb kwan aku c mawar da kene dtg petang.
so aku cam kebuhsanan di waktu pg.
da la kete aku pon dok tersadai kat bengkel lg.
dugaan betoi.
sian kak nab cam kene anta n amek aku je...
hopefully ptg neh da bley amek kete...

#3
aku cam still nyampah ngan bebudak neh
gatei n pade aku sgt rude
wpon aku mude n kecik molek,
n dorg plak beso dari aku,
tp aku tak bley time bile bebudak phewit2 kat aku!
siap siul siulan bile aku jln depan dorg!
huh.

#4
aku asik kua jupe mR Z.
aritu kua tgok midnyte show ditemani kak nab.
pehtu kua lg ber2-2an.
then die datang rumah tuk pasang jaring n selak pintu...
n ptg neh nk jupe lg.
mak aku sudah risau....
lalalalalala~

#5
n aku develop new appetite...
ketagih makan nasi ayam penyet.
n dlm seminggu neh,
tetibe aku naek 3kg.
muahaha.
masalahnye aku jugak asik diarrhea...
tak best woo...

#6
n insyaAllah dlm minggu ni
aku nak psg streamyx kat umah...
senang.

#7
n aku mule pk pasal financial planning secare serius.
nak kawen.
mcm da ade tarikh.
tp nnti la dulu.
balek neh kene bincang lg dgn family.
n aku nak tanye budget utk buat pelamin guna fresh flowers.

#8
sumpah jeles gile
tgok ayun update pasal kawen!
huhu.

#9
smoge ayish n enish cepat discharge!
mummy loves u both~

ok.
sudah kot.
tata.

No comments: