Tuesday, November 24, 2009

++ MiStEri ++

aku rase aku mcm diggu sumthing je kat umah sewa neh.
ni bukan maen maen.
tp siyes.

awal aku pindah cni,
mase aku mandi dlm kul 6 am,
pintu bilik air mcm diketuk ketuk dari luar.
bile aku tnye h/mate,
die mmg tgah tdo.
n die kate tak penah lg jd cmtuh kat die.

ptg td...
mase aku mandi,
radio tetibe bunyi kuat.
h/mate tade kat umah.
aku tggal sorg.
n yet radio berbunyi sndiri tnpa ade yg bukak?

n plg terbaru.
baru je jap td ni haa...
aku masuk tandas nak gosok gg.
pintu kene gegar lagi.
agak lame.
n bile aku tgok dari bawah pintu,
sekilas ade bende itam berbulu melintas.
tikus ke ape?

hmm.
aku takut la.
stakat ni aku sorg je la yg kena.
housemate aku da 2thun ++ dok cni...
mmg tak jd ape...
die kate maybe aku org baru...
so kena orientasi dulu...
hahhaa.
dush!

9 comments:

CikYana(",) said...

uitt
menyeramkan jer
be careful dear
insyaALLAH nothing will happen

YuNyLoveSYou said...

seram weh.. nek bulu romaku yang seksi ini! hahahah~

::LiYa:: said...

sys yana::
tq sys!
=)

ayun::
hg nek bulu roma...
aku neh sgale2 nye da naek!
hahaha..
gile terketaq aku lari nek atas bile radio tbe2 terpasang sndiri...
budus budus budus!

AlifahDzulkefli said...

liya, banyak2 baca ayat kursi smua tu eh. ngaji tiap2 hari lepas maghrib dalam rumah, bilik smua tu. benda tu mungkin belum biasa dengan liya. hehe. dia nak berkenalan. jangan takut ok.

Pei Pan said...

Baru Jumaat lepas depan rumah peipan ni ada bunyi "puteri' [ponti] nangis. Punya la dekat dengan rumah. Memang lain dari bunyi kucing. Masa tu hujan renyai pulak tu.

Dalam rumah tak payah cakap la. Memang dah biasa kena. Benda tu suka merupa orang lain. Haih...ingat rumah ni dah ok tapi macam tu jugak.

Ayah cakap " dia "jaga" kita tu". Kiorang macam..adui...tak jadi bodyguard pun takpe. Kawasan rumah peipan memang seram sampai kiorang dah jadi biasa plak. Buat tak reti je kak.

farrah said...

huhuhu bace yassin weh..die saje nak test ko tuh..hihihi

::LiYa:: said...

alifah::
yup!akan diamalkan..
tp maunye x takut...
takut wooo...

peipan::
mak ai...
lg seram umah adik...
takutnye!
akak dok wat tak reti la smlm..
dgn cekal ati turun g toilet sorg2...
tetibe pintu kene gegar...
bergegar jugak semngat...
hahha...

farrah::
a'ah la!
baru dok kate psl umah ko!!
aku plak kene...

Pei Pan said...

Alah bisa, tegal biasa nanti dengan semua tu ehee.

::LiYa:: said...

hahaha...
ye lah...
skang neh bunyik ape pon akk cume pk cik ti je....
=)