Thursday, November 12, 2009

++ HaiHhhhH ++

aku nyaris nyaris buat something yg tak sepatutnye aku buat.
contact sum1 yg x sepatutnye aku contact.
terkenangkan sum1 yg x sepatutnye aku kenang.

mujur la aku tak buat.
*phew*

korang penah ke mcmni?

adakah ini agenda PMS semata mata...
atau sememangnya hasrat dan keinginan dari hati yang mebuak buak...

13 comments:

YuNyLoveSYou said...

aku pon penah merasai apa yang hang rasa!!

::LiYa:: said...

aha!
so i'm not alonee.....

I_Hate_Lolipop said...

yes..PMS selalu jadi syaitan.so everytime jadi mende tu..pastikan gambar mr.z n segala barang yg dia kasi ada kat sekeliling ko..k.

::LiYa:: said...

ko cam ade pglaman jek syatul!
tp aku rase mmg pms jahat!
mujur la iman aku maseh tetap.
n mujur la aku maseh waras.
hahaha.
demm pms.

farrah said...

hehehhehehe.... =p aku pon penah camtu..tgn ni gatal je nak sms org yg xsepatotnye..

::LiYa:: said...

hahaha...
jahat kan kite neh?
niat je tp tak buat.
takpe kot.
hahaha...

Pei Pan said...

Ehee mungkin PMS, mungkin juga orang yang sedang di rindu tu ingat dekat kita, jadi kita pun rindu dia. Otak saling berhubung kata buku psikologi.

Ehee jangan buat, nanti kesannya berat.

::LiYa:: said...

wah!
betol ke peipan?
ehehe...marah la abg kalu bace ni nti.hahaha
mgkin sbb akk teringat besday org tu kot...tp da tade pape feeling da!

mmg tak brani buat.
mau makan penampo satg...
hahaha.

Pei Pan said...

Dulu Pei Pan ada baca dan pernah cuba dengan kawan. Memang menjadi. Otak saling komunikasi la kata orang. Biasanya kalau tetiba kita ingat orang, orang tu pun tengah ingat kita. Perhubungan antara minda bawah sedar kita dengan orang yang kita ingat tu. Tapi ramai macam tak tahu tentang ni.

Ilmu psikologi ni. Kalau ada pun, mungkin la PMS menyumbang sikit ehee.

::LiYa:: said...

hehehe...
menariknye info neh!
tenkiu peipan!

=)

Hedayat said...

nyah .. awk tu dah nak kawin dah ... huhu

♥lynda♥ said...

sape ke gerangan sum1 2?

::LiYa:: said...

dyt::
hoho...bek2...sedar diri...=p

yong::
org yg mirip muke ariel peterpan!hahahah....