Thursday, February 26, 2009

++ciNtaKu yG PuDar++

yup.
cintaku tetibe menjadi pudar.
oh.
bukan pade mR Z.
tp pade dunia bLogGing.
sebenarnye aku sgtTTtt bz minggu ini.
mcm2 masalah n dugaan menimpa.
aku d sekolah tak sempat nak on laptop pon.
aku usung ke skolah tiap2 ari,
tp sekadar sengetkan bahu saja lah!
n for d past few days,
aku berulang alik dari rumah ke tepen setiap hari.
penyudahnye semalam aku demam.
[dlm demam2 sempat g mamam lamb stew ngan housemates kat resipi rahsia!]

sebenarnye aku baru je demam selama 2minggu.
n kemudian sehat selama 2minggu.
n tetiba aku demam kembali.
system immune aku sgt sadis kan!
selepas menimbang berat badan,
aku mendapati aku turun 3kg!
owh.
pekebendanye nehhhh!
lalu smlam aku shopping susu anlene perisa cokolat.
dgn harapan bley cover balek berat yg ilang.

tah la.
aku sgt2[i mean sgt2 sgt2] tensen!
argggHHhhh!
dugaan melanda tanpa henti!
aku da cukup terseksa da.
apsal la org ini tak serik2
lantas menyeret family aku utk membalas dendam???
da la gune care itam.
care kolot gile!
mmg spesis syirik betui!

yaAllah...
aku mohon diberi kekuatan,
ketabahan,
semangat dlm menempuh dugaan.
ni baru merisik.
belum majlis tunang lg...

eiiiii...
kepade manusia tak putus asa ini!
sudah lah!
aku tanak.
sampai mati pon aku tanak.
ape nak tengok aku mati baru puas ke?

notakaki:syG rindu sGt kAt abG!='(

8 comments:

YuNyLoveSYou said...

weh... aku rindu... hahaha... lama giler aku tak dengar hg kata "pekebendanye nehhhh!"... hahaha... tetiba muncul ayat neh dlm blog... kekeke.. ilang rindu aku!!!.. ;p

tabahlah, sabarlahhhh wahai sahabatku!!! Allah sentiasa ada untuk orang2 yang sabar~~

::LiYa:: said...

aYuN::
hahaha...
kalu nak ilang rindu jupe aku cepat2!
hehehe...

yeeee....
aku sedang bersabar.....
doakanlah tuk aku!

ijechan said...

satu je kebaikan orang2 jahat, mereka tak pernah putus asa. uhu...

::LiYa:: said...

ijiechan::
itu bukan 1 kebaikan...
sbb mereka tak berputus asa merosakkan hidup org..
=(

inn said...

akak sabar yea?

nanti akak dah kawin akak berhijrah k?jauh dari laki itu.mayb ini boleh meredakan?entahla..

lynda said...

jgn ssh ati sgt, 2 yg mengefek dr kamu 2.
insyallah sumenye akan kembali ok.. kan kt tengah usahe. yakin pd yg 1..

::LiYa:: said...

inn::
die sekampung ngan akak...
bakal tunang pon 1 daerah...
huhu...
pusing2 konpem jupe balek...
papepon thanks dear!

::LiYa:: said...

LyNda::
yee...
semakin dekat tarikh,
smakin berdebar plak sebenarnye!