Saturday, January 10, 2009

++ selamatkan ISLAM ++

assalammualaikum...

dalam kite sebuk berkongsi cerita dan rasa hati di blog masing2, sebenarnye mungkin ade yg terleka bahawe menjadi tanggung jawab kite tuk mempejuangkan agame...aku bukanlah pandai sangat...bukan alim sangat....tp aku adalah seorang muslim dan terase terpanggil untuk menulis malam ini...

keadaan islam semakin membimbangkan...saudara seagame kite di Palestine sdg menangisi kematian sedangkan aku disini tidak berbuat ape2...astaghfirullah...marilah kite same2 berdoa untuk kesejahteraan kesemua saudara seagame kite di mane2 saje di sluruh dunia ini...moga dgn doa2 kite, dpt meringankan beban penderitaan yg mereka tanggung...amin...

hurmmm....

tadi mase aku jenjalan di blog cik mira, aku click pade link ini >>> NAUZUBILLAH
subhanallah...lihat lah ape yg ditulis pemilik blog ini...aku sudah meninggalkan kumen untuk pemilik blog itu...click cni untuk bukti kumen aku >>> SILA DROP KUMEN JGK
aku berharap lebih ramai yg menghantar kumen kepada pemilik blog ini...elakkan kate2 kesat...pemilik blog ini sedaya upaye memburuk2kan muslims....bersame lah kite mendoakan kesejahteraan agama kite...jangan sampi ade yg terpesong...nauzubillah...

No comments: