Thursday, June 17, 2010

++ 10 06 10 ++








pade ari kames 10.06.10,
jam 10 mlm,
selamat lah aku menjadi istri kepada
zakril syafrani dgn skali lafaz.

hari nikah mmg kelam kabut.
sbb tok kadi yg mmg moody neh tetibe buat kpla die.
die suh kami dtg nikah kat umah die.
aku adelah sgt sedey sbb kat umah da siap pelamin sume.
wpon da try bincang,
tok kadi tetap berkeras.
so terpaksa la kami sume ke sane.
berbelas belas bijik kete ke rumah die.
aku angkut skali phtographer n videographer.

yg tak bes nye umah die tade PA system.
aku dengar lafaz nikah z.
tp tak dgr sgt bacaan taklik.
hampeh.

takpelah.
yg penting sume da slamat.

n heppy sgt sbb aku pakai jugak purdah buatan sndiri.
mlm tu rase mcm princess.
sbb bile turun tangga,
sume org kat bawah pandang..
hahaha.
once in a lifetime chance kan.

gambar2 kat atas neh gamba2 dari camera kawan.
angle tak brape cantek.
tggu dari OP nnti keh.

No comments: