Wednesday, May 13, 2009

++GoBoK oH gObOk ++

suda 2ari aku bertungkus lumus
membersihkan gobok ku.
macam kena sampuk je kan,
tetibe je aku rajin mengemas...

sebenarnye brg2 dari umah sewa
yg dibawe pulang masih blom disimpan rapi.
sume sbb gobok aku da penuh.
aku rase nak nanes bile tgok byk sgt baju!
lantas 2mlm lepas,
aku kemas gobok dgn bersungguh2...
abes sume baju aku kecahkan.
baju btul2 nak pakai saje disimpan.
selebehnye di asingkan.

siap2 kemas,
ade 4 bakul baju aku da asingkan!
banyakkan?
so ken2 baju berlebehan ini aku
da bawak balek ke kampung ptg td...
suh opah bg pade mane2 org yg memerlukan...
kalu nak ikutkan byk baju yg masih tantek2...
tp aku da tamo pakai sbb aku rase pendek...
tak slesa bile nak duduk..
[nti mR Z musti pegang blakang baju aku!]
hahaha...

dlm mengemas,
aku terjupe la beberape harta karun
yg aku sorokkan dlm almari slame neh...
yg plg klakar,
ade bil tepon rumah n bil hp!
aku sorok sbb aku gayut mahal gile
n takut parents aku find out...
kah3....

then jupe gambar2 lame...
aduyai...
kenangan lalu...
so gambar2 tu aku koyak dua.
yg muke aku,
aku simpan...
yg tade muke aku,
aku buang!
:D

yg plg tak bley blah....
aku jupe 1 buku kulit puteh berjudul...
"mutiara yg hilang"
hoi!hoi!...
buku 18sx neh!
cane bley ade dlm gobok aku???

8 comments:

lynda said...

OOOooo.. patut le aku cari x jumpe2 buku tu. kamu rupenye yg songlap. kejam betoii

::LiYa:: said...

yong::
kamu da expert!
bg aku plak khatam kan ilmu...
kohkohkoh!

YuNyLoveSYou said...

aku pon nak jugak~~ hahahaa... weh! bju2 hang tu buat bundle lagik besh~ sume berjenama!!! siot, bg aku pon takpe.. tapi tak muat kot! hahahahaa~

::LiYa:: said...

ayun::
nnti aku wat photocopy,
pass kt ang 1 pasal buku tuh!
kite wajib nuntut ilmu tuh!
hahaha...
baju aku tu pendek la!
aku tak slesa da nak pakai.
malas haku nak berjual...
sedekah je...

cacen86 said...

huhuh...dear,u pegi la kt http://annwardrobe.com...pastu,kt cituh,ade byk lg link utk ke website len....sy slalu sggh je sume..tkde yg spesifik pon

::LiYa:: said...

cacen::
tenkiu ye!!!!
=)

I_Hate_Lolipop said...

wah muka siapa yg kamu koyak dua??

(saja tanya even dah leh agak)..

weh aku busan duk umah..busan giler!

::LiYa:: said...

syatul::
ko boleh agak kah???
hahaha...
aku pon buhsan...
skang tgah sebuk search jobs!