Sunday, April 12, 2009

++TaG oh TaG ++

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
~ hp kot!

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
~adekah duet mingguan pemberian abah dikire telah menjadi duet sndiri???kalu duet usahe sendiri,adelah sudah agak lame iaitu semase mnjdi private tutor di penang dulu.owh.aku gile shopping dulu.tiap2 minggu g mng dgn forever 21!

3.Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
~owh.sy mau garden wedd.buleh ke nak cmtu?ok.berangan bley la.

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
~ biarlah berkekalan hingga ke ujung nafas aku.......eh.aku sebak.

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
~ to b honest.ade pasang surutnye..bile gaduh kurang la nak dilamun cinta...kah3...tp skang neh kami mmg dilamun cinta.cakap manja2 dlm fon n msg..ibarat baru kapel dulu.i love u abg!

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
~ bukan restoren pon.tp foodcourt tesco.nasik ayam die sedap weh!

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
~ kalu magazine sy ingat la....buku...hm...hm...cam tade je!

8. Nama penuh anda?
~ mRs Z!very significant kan!

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
~ hmmm...dgn mak bley cite byk bende.mak sgt sempoi2.kalu kami sembang o gelak2,tak mcm mother n daughter but more to sisterhood...hahaha..mak suke nak tau psl aku n tunang aku.n most of d tyms mak akan menangkan die!dush!mR Z suke gile bile mak marah aku n betulkan die....abah tak byk cakap.tp aku jenis balek rumah je sume bende aku nak cite.aku masuk bilek mak abah n start cite sume bende.aku n abah close jgk!bile nak cabut uban,msti die panggil aku!kah3...n abah sgt pemurah.mintak duet insyaAllah dapat!

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
~thank God i already found him!

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
~ ayuni,ayun,tesol cliques,panda gurls,tunang sy n even housemates sy skang neh..sy byk cite pd kici n njma sbb kami tggal sekali....

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
~mencuci menggunakan mesin basuh!...

13.. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
~berdua dgn die tanpa gguan.

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
~ budak gila!hahahaha....ayun mmg gilakan salman.dari dulu aku kenal ang,camtu la ang...aku syg die..she's one of my closest frens.yg akan berdiri di blakang aku tuk pertahankan aku wlau apepon tjadi..thanks yun!

15. 8 perkara yang saya gilai.
~all about tunang sy![dari die kecik smpai da besar panjang!].hp,handbags,shoes [ballerinas especially,sandals,heels],beauty,tops yg feminine,movies n food!

16. Pelukan atau ciuman?
~ 2-2 buat sy terbang melayang!

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
~buku teks f2,revison book f1 n f2, workbook f1 n f2, novel robinson crusoe, buku pengurusan skolah,buku latihan anak murid 100 buah!hahaha.aku tipu.aku tak bace buku pon!

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
~ i'm yours, sempurna [lagu aku n MrZ mase blom kapel],lagu rock kapak....

19. 8 orang yang kamu mahu tag adalah???
~zaza,inn,pesha,pia...

1 comment:

adi's wife said...

Liya..aku balik sabtu nih..sory rply kat cni lappie aku rosak.nak men lappie laki aku ms dia tade kat umah.haha.ape2 kang rply kat chatbox aku k.