Sunday, April 12, 2009

++ sHida TaG aKu ++

Bekas kekasih saya adalah :
seorang manusia

Saya sedang mendengar:
tinggal kenangan by caramel.huh.aku buhsan dgr lagu blog aku.nnti2 la aku tuko ye!

Mungkin saya patut :
marking buku budak yg berjumlah 100 buah itu!mati lah kau lya!

Saya suka :
panaskan ati tunang sy!tp smlm sy da mintak ampun dlm fon.wiken sy ciom tgn ye!

Sahabat-sahabat baik saya :
memang berbaloi!

Saya tak paham :
spesis manusia busuk ati.

Saya kehilangan :
sesuatu...

Ramai yang berkata :
sy sgt bertuah kerane sy miliki sgalenye.dem.korg xtau d truth.

Makna nama saya :
yg lemah lembut...aduh!

Cinta itu adalah:
suci.jgn kau cemarkan.

Di suatu tempat, seseorang sedang :
tido.ye.tido.tido.n tido.dush!

Saya akan cuba :
kua berjalan2 dgn heppi arini tnpa pk kan psl keje n pulang mlm nnti tuk bereskan keje tnpa merungut wpon sepatah.

Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hahaha.yup!ni bukan ayat.tapi perkataan.dush!

Telefon bimbit saya :
suda patah 1 bahgian sbb sy tido atas hp. tp blum dibaiki lg.

Bila saya terjaga dari tidur :
sy cek hp.mau bace msg tunang sy.

Saya paling meluat apabila :
some stupid ppl start digging stupid stories tuk panaskan ati sy.

Pesta/Parti adalah :
tempat bersosial dgn sronoknye.

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing sy dulu.capek namenye.

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
1-6thun.sbb waktu tu sy yg bongsu.kahkahkah.

Hari ini :
hari ahad.mau kua lagi.

Malam ini saya akan :
bersengkang mate sambil2 maki diri sndiri sbb kua berjalan tanpa hiraukan keje bertimbun.

Esok pula saya akan :
pulang ke tepen dlm keadaan kelam kabut.

Saya betul2 inginkan :
wang banyak berjuta ringgit.

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
gile cun la aku pakai masker tepung!

Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping mall.

Makanan Barat atau Jepun :
both.depends dgn slera pd mase itu.

Bilik yang terang atau gelap :
bilik terang.gelap bile ade berteman je.

Makanan segera adalah :
makanan yang boleh membantu penternakan lemak.

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
hohoho...ade la..rahsie laki bini.

Siapa yang anda nak Tag?

zaza.bil.yong.inn.pu3.pesha.pia.

No comments: