Sunday, April 5, 2009

berdiri kite ari ini kerane wujudnye sejarah dulu.
sejarah itu yg membentuk kite sperti kite skarang.

ye.
aku paham setiap dari kite
dtg dgn kenangan tersendiri...
yg aku tak boleh n takkan mampu ubah
sampai bile2 pon
[kecuali ade time machine]

tp perlu ke kenangan dulu tu
ko jadikan bahan tuk skitkan ati org
sbb ko tau ko da tade modal laen?

sungguh aku tak paham.
dulu ko sndiri bencikan sejarah tu.
n now sbb ko nak nyakitkan ati org,
ko jadi hipokrit!

u're such a loser!

6 comments:

makpeah said...

Salam dek !

Pengalaman itu menjadikan diri kita sekarang. Ingat yang manis2 je...yang buruk, jadikan sempadan..

::LiYa:: said...

makpeah::
mmg betul kak...
tp masalahnye bile ade org gunekan kenangan lame tuk nyakitkan ati!
tu yg bengang...
takpela...
n3 tu ditulis mase tgah sakit ati...
bile bangun pagi ni,
pk2 kan balek,
sabar jela...
byk hikmahnye org bersabar...

buttercup said...

sabar beb sabar..
aku penah rasa camni. mmg cam bab satu je kan.

tp lantakkan.
pikir pasal manusia loser ni memang menaikkan kemarahan.

.:: PEI PAN ::. said...

ni kes ex menggangu ke eh? ehee.. haha mmg ad kngn yg kita xmo nk ingat pun..tp nk padam mmg xbleyh kan...buat xtau je kot..

::LiYa:: said...

shida::
tau xpe...
mmg agak bab 1 la!
hahaha...
tp z mmg pillar aku la...
die suh sabar je...
n aku sabar....

::LiYa:: said...

peipan::
ni kes org tak sedar diri n tuttttt.....
haaaa....
die agak2 biol la kot....
tp abg cakap biar jela...
die buat o kate papepon,
sket pon takkan ubah keteguhan kasih syg kami..
chewah...
hahaha....