Thursday, April 30, 2009

++ SaD ++

arini ari last aku di sekolah ini.
demn.
sedih gile.
pagi td aku n ila kuar
g amek kek yg di booked.
book kat king confectionery!
rasenye enak sgt!
[wpon aku juz mkn slice kecik]

disebabkan budget ciput sgt,
aku tak dapat nak buat jamuan besar2an...
seriously thru out diz 4 months,
ni lah 1st tym aku rase tade duet sgt2.
malu da nak mintak abah.
tapi aku tetap nak buat jamuan.
aku penah terbace,
"kite takkan jatuh miskin apabile mengeluarkan sedekah"
n ini adelah rezki kami sume...

majlis berlangsung simple je.
buat kat kantin skolah.
aku terharu sbb budak2 bawak sebijik lg kek.
kek ni dorg beli dari duet yg dorg kumpul sndiri.
aku tgok smlam dorg kira duet bawah meja..
singgit...singgit....
hmmm....
sayu gile!

aku dpt beberape gifts lg arini.
dari students n cikgu kat cni!
thanks to all...
mmg sayu gile nak tinggalkan budak2..
especially budak 206...
ssb dgn dorg la aku plg byk mengajar...

aku pecaye,
feel mengajar budak skolah
takkan sesekali same dgn feel mengajar college students.
n skrang aku tertanye2...
betul ke ak nak apply jd lecturer???
niat nak sambung master ttap ade.
cume proffesion lepas ni aku jd belah bahgi...

after diz aku ade lg 1 waktu dgn 206.
last period...
aku sure aku akan menangis...
td pon ak da nangis depan budak 205.
sbb dorg nyanyi lagu utk aku.

tabahkan la hati...
aku syg gile kat budak2 neh...
aaa....
sayunye...
rase nak nangis lg!
ces.

oklah.
nnti aku upload pics...

No comments: