Friday, April 10, 2009

++ JgN tEGuR ++



semalam aku n housemates kuar tgok cite ni!

wah!
siyes mmg kekecutan tali perut yg amat!
takut weh!
aku,kici n najma tgok dari celah jari...
kak aza tak tgok langsung
[bazir duet tiket]
kak nida je yg sempoi...
die slumber tongkat dagu!
siap tetido sbb buhsan...
ces betul!!! hahahaha...

blakang row kami ade 1 row pondan...
mmg rimas la dorg neh....
jerit2 mengalahkan ape...
siap2 carut2 ngan kuat...

sungguh tade sensitiviti!
otw balek rumah,
kami nyaris eksiden...
sume pakat menjerit bile aku nak tuju bontot myvy!
fuh.

naseb bek sumenye slamat.
then truskan balek perjalanan..

tbe2 kak aza kuar statement,
"cite ni tak bes sgt la.mcm boring sket dari jgn pndang blakang"
terus yg len cakap

"kak aza tgok pon tidak!tak layak nak bg kumen!!!!"
hahahaha....
teruk kak aza kene boo smlam!

sampai rumah,
aku nak g mane2 pon berteman...
siap mintak permission
nak biarkan
pintu toilet terbukak...
kici cakap "xpe2...meh kite masuk skali..."
hahaha...
beklah. jgn takut2 sgt.
hnye rekaan pengarah filem saje.

sape yg suke cite antu,
sile jgn lepaskan filem ini!

mlm ni nak g tgok muvie lg dgn housemates...
huhu...

minggu ni kami berlibur je tiap2 malam...
akan rindunye kat housemates lepas abes pektikel nnti!!!

6 comments:

zeela zaynal said...

plan nak tengok jugak..best ye?? brape bintang bleh kasi??

farrah said...

best eh cte jangan tegur?? nt nak tgok jugak!!hehe

::LiYa:: said...

kak zeela::
mmg bes!
5stars bley!
hehehe...

::LiYa:: said...

farra::
bes!bes!
jgn lupe tgok!
jgn kerit kuat sgt sudah!
hahaha...

][cHenTaKu][ said...

best ke..? nanti nak gi tengok la..waa..ari ni kena gi skola..=p~

::LiYa:: said...

ct::
best ct!
sile tgok bersame housemates kamu!