Friday, January 18, 2013

++ MaiN MaSaK-MaSaK ++

alhamdulillah.
sekarang dah boleh memasak.
sebelum ni x lalu nak dok lama-lama kat dapur.
meloya je kekdahnye kan.

malam ni masak nasik lomak sajo.
barang-barang basah x de.
n aku sendiri dah dua tahun lebih x masuk pasar borong.
kalau terdesak sangat memang shopping d jj depan umah je.
tp Z kate rugi.
sebab pasar borong dekat rumah ni lagi fresh n murah.
jadi Z ajelah yg g membeli belah di pasar borong bila perlu

aku rasa Allah macam tengah memberi sesuatu petunjuk pada aku.
benda yg aku dah lama nak...
tp x dapat.
tiba2 kali ni terbentang di depan mata.
aku tengah pikir either this is d best option for me or not.
n either it will do good for us.
us dcni refers to aku,Z,Zareef n baby...

masih berfikir2.
ntah lah.
aku rasa plan hidup aku n Z dah huru hara sesangat sangat.
lain yg kami plan...
lain pulak yg kami buat...

tadi Z dapat surat increment.
first time dapat increment setinggi itu.
tapi macam dah too late je....

haih.
ntahlah.
serabut aku.

No comments: