Wednesday, August 10, 2011

++tHanK u to U ++



alhamdulillah.
thanks pade kawan-kawan yg bg support bile aku cite pasal bf.
ade yg msg,ade yg pm kt fb,drop comments n all...
thanks sgt-sgt.

sbb aku tade join mane2 group breastfeed mommies.
just share dgn 3,4 org kwn-kwn yg same-same ade bb je...
so tade tempat mengadu..
thanks ye kawan yg prihatin!

alhamdulillah.
lepas 3,4 ari stop Yasmin,
susu dah kembali banyak.
tade la banyak sgt smpi melimpah ruah.
tp alhamdulillah,bekalan Zareef cukup.
dah 3+oz FM masuk dalam perot Zareef kat umah kak mas.
nak korek balik tak boleh.
tapi lepas ni boleh suh kak mas stop bg FM.
selagi susu mama cukup,Zareef minum susu mama je tau!

arini pegi sacc mall shah alam nak cari baju Zareef.
last month pegi ade 1 kedai [name dirahsiakn]
ade jual baju osh kosh yg agak murah.
bile tanye kat salesgirl,die kate original.
tp last month dtg x beli.
so tadi g dgn ayuni mektok nak beli la 3,4 helai.
harge memang murah la dari osh kosh d curve.
so aku cam peliks la.
mungkinkah reject kan.
sbb label kat belakang baju tu mcm ade conteng.
macam kat reject shop punye baju.
tanye sales girl,
die kate bukan reject.tp sbb ni bukan butik osh kosh,
jd dorg kene conteng label tu.
aku double triple pelik!

aku dok bising2 kat ayuni ni mcm baju reject.
salesgirl kat sebelah tu buat muke tak puas hati
n cakap ni bukan reject jugak.
then aku dok belek overall ni,
rupenye butang sebelah lain-lain.
tgok overall yg lain ok.
yg ni pulak butang pelik.
hahaha!
aku pon panggil salesgirl tu tanye.
die kate mmg mcmni fashion nye.
pehtu aku tunjuk overall lain yg button normal.
die terus bawak baju tu g stor!
huh.

then aku belek overall lain.
rupenye ade jahitan yg buruk.
amek lg 1 yg len,
overall len ade 4buttons,
yg ni ade 3 je!
huh nampak sgt setiap satu mmg ade cacat nye kan!
kan reject namenye tuh!
overall tu 59.90.
rase kat osh kosh dalam 79.90 kot.
so baik beli kat sane.
aku tak kesah sgt yg defect sikit2 o kat belah dlm.
sbb bukan org nampak kan.
tp masalahnye sampai sudah dok cakap bukan reject yg aku bengang tuh.
langsung tak beli pape.
nak g d curve cm dah lewat.
so len kali la g beli kat butik osh kosh sebenar.
bukan osh kIsh!hahaha.

masuk body shop tershopping plak barang mekup.
belanja ayuni 1.
aku beli 3.
tade dlm list pon nak beli makeup raye.
dasar shopaholic.
x dpt osk kosh g beli body shop pulak.

before balik singgah fabulous mom.
asalnye nak beli ni

aritu Zareef luke bawah hidung.risau sgt.yg ni ade teatree untuk treat luke bb.

terbeli jugak ini.
******************************************************************

tadi first time dalam tahun ni berbuke sorang.
Z bukak kat hotel company blanje.
next week baru bley bawak spouse.
tetibe sayu bukak sorang wpon Zareef ade dok bergolek depan TV.
selalu Z yg bace doa.
selalu ade je bende nak sembang.
selalu ade je bende nak gaduh.
arini makan sorang-sorang.
terus text Z sedih2.
Z pon tetibe bg text sedih...
hahaha.
cam tah hape hape.
camne la org laki bini dok jauh-jauh.
T-T
tumpang sedih utk org len.

oklah.
jumaat nak ronda jalan tar dgn tasha.
semalam g dgn Z.tapi tak beli pape.
buat lawatan dulu.
hihi.






No comments: