Thursday, February 10, 2011

++ CouNTing DaYs...StiLL ++

huhu...
mcm tak sabo sgt je rupenye kan.
aduyai...
mmg tak sabar pon.
masalahnye bukan pasal bb.
tp pasal keje.
teaching 6 different faculties mmg sgt penat!
i need to rush from 1 class to another.
jln laju-laju je saket bawah.
kdg-kdg rase mcm penguin je.
T___T

ohye.
last week kan balek kg.
sempat ke penang.
:D
alhamdulillah dapat satisfied kan sume
keinginan makanan penang!
cume tak sempat jalan di tepi laut sbb da lewat.

n kakak z aka kakak iparku pon da kawen.
sempat borak ngan mak andamnye ~ kak zie.
byk la petua die bg tuk org ngandung cam aku neh.
salah 1nye ialah aku da bley start minum minyak kelapa dara.
die kate utk melancar n melincirkan proses branak nnti.
so semalam aku pon g cari minyak tu.
n da telan 1/2 sudu pg ini.
masyaAllah!
terlampau sedap kot!
waaaa....
tp bile ingatkan niat nak mudahkan bersalin,
aku gagahkan jugak.
mane tahu kot bley ubat jugak constipation aku neh.

lg 1 petua die bg,
kene slalu 'bersame' suami.
tujuannye utk mudahkan bukaan.
hahaha.
ye ye.
walaupon lasenza da tak muat,
tp misi tetap diteruskan!
:p

akak tu siap cite pasal posisi sume.
hadui...malu la i!
akak ni umo 34.
tp anak da 8org!
so mmg sifu la bab-bab cenggini ye...
:)

aku jugak da ade air selusuh.
tp aku taknak minum lg.
aku nak start minum mase bukaan 8cm nti.
means mase dlm labour room la.
sbb kalu minum awal-awal,
saketnye da kuat,
tp jalan tak buka-bukak.
tu yg bahye.
ni pon dari pembacaan kat blog mummies laen la...

ohye.
ni gambar nufera minyak kelapa dara.



minyak sedap!

kot-kot ade yg nak bace pasal minyak ni,

bley klik sini.
bukan utk ibu ngandung je.
byk lagi khasiat laen yg aku pon baru tahu.(--")

p dot s: ikhtiar segala termampu asalkan tak melanggar hukum syarak.
:)

No comments: