Tuesday, August 4, 2009

++ BeTtEr iN tYm++

hye sume!
it's been sooooo long aku tak jenguk blog inih!
i've been soooo bz wif my routine!
last wik baru je abes tanda exam scripts sebanyak 200...
gile biol kan?
n alhamdulillah...
hanye 18% students yg gagal...
d rest r showing good performance!

td baru je g jenjalan kat blog kwn2...
rupenye ade mcm2 cite yg aku da ketinggalan...
n sebenarnye aku pon da lame tak share cite...

singgah di blog my bestfren ~ ayun...
aku rase sedih n bersalah sbb tak dpt nak support die...
she's been in d toughest tym n i wasnt there at all...
i'm sorry ayun...
aku arap hg tabah...
kuatkan ati...
u'll better in tym~
insyaAllah ade kebahagiaan yg hakiki tuk hg nnti!
next wik kite jupe keh!

singgah blog zaza...
peyut mmbe aku kat nz ni da besar da...
baby die da besar...
huhu...

n singgah lg merate2...
tak sempat nak drop kumen kat sume...
juz peep in tuk tahu perekmbangan terbaru kwn2...

aku?
life has been tough lately...
bz n byk mende popped up!
tp alhamdulillah...
sumenye kembali ok...

tak sabar nak tunggu next wik...
nak berjupe tunang tercinta...

misz u!misz u!misz u!
nah munge tuk u!
chup!chup!chup!



2 comments:

Pei Pan said...

Sehat kak? Lama je la duk usha blog neh...x update pun...

Isk!~ bz sungguh nampak! Selamat Bergraduasi next week!

:: Lya Zara :: said...

peipan::
akak tak sehat!
demam
batuk
selsema
n yg sewaktu dgnnye...
tp tagh nak recover skang neh...