Friday, August 14, 2009

++ convocation ++

mR Z convo ari rabu
[12/08/2009]
aku tdo 2mlam ngan family die...
tlg iron robe die,
tlg iron long sleeve n suar die...
n tlg siapkan die utk convo!
g studio n snap pic ber2-2an
n bersame2 family,
menunggu di luar dewan bersame akak die,
n beli sejambak fresh white n red roses...

aku convo ari sabtu
[15/08/2009]
die cakap die tak dapat dtg......
die kate die x dpt apply cuti lame sgt
sbb bangunan kat sane tak siap kalu project ngineer tade....
aku pon merayu2 dgn die...
mintak die extend seari lg cuti...
tp die kate mmg tak bley....
sedey gile kan........

tp sbb taknak terlalu mendesak,
aku terus tak tanye o pakse die lg...
sampai la ke pagi td.....

patutnye die balek ke kuale ngan family die....
tp tetibe die ajak aku balek skali arini...
mule2 aku tanak sbb nnti kene drive sorg2 balek shah alam....

die::abg ade benda nak cakap yg....
aku::hm....nape bang?
die::abg da lame simpan bende ni...abg tak sampai ati nak sorok lg...
aku::[intonasi nak marah + curiga nak mati]
abg watpe????abg ade buat salah ek???
die::tah lah yg...berat ati abg nak cakap...mak abg,abah abg,akak abg,mak syg da tahu.....
[1tgn usap dada..oh,dada die ye.bukan dada aku]
aku:: amende abg?abg buat ape blakang syg bang.....

korang agak2 amende yg die rahsie kan sgt tu???
rupe2nye,
die da apply cuti siap2 tuk g convo aku...
siap pakat dgn ramai org....
kalu ikut plan asal die nak bawak family die skali ke penang...
tp kete akak die eksiden...
so die sorang jela yg ikut family aku bermalam kat hotel vistana esok!
maceh abg!!!

yg aku segan,
aku siap ngadu sedey2 kat mak n akak die
pasal die tak nak dtg convo aku...
patut la dorang dok gelak2 bile pujuk aku...
simpan rahsie besar rupenye!

nnti aku upload gambar2 convo kami ye!
esok pagi aku nak ke jusco tuk tukar heel yg baru beli td...last minute aku rase nak tukar baju so aku nak tukar kaler heel skali...heee..gedik!

6 comments:

♥lynda♥ said...

enjoy ur konvocation day. aku maybe x dpt p, sbb anak2 mu x bape sehat. sedey gak x dapat join, tp ape nak buat, situasi x mengizinkan..

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

selamat konvo...aku kirim zakril kat ko hikhikhik suke??? uploaded gambar erk yang....aku nka jampi bg cpt kwin skit hehehehh

Pei Pan said...

can't wait to see da pix! Happy graduation sis! [ sile upload byk gambe ye ehee ]


*** Sonok2 grad sama-sama..hari dkt2 plak tu!

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

cpt uploaded gambar yerk...heppy graduation..

YuNyLoveSYou said...

upload gambar!!! hari tu jumpa kejap je~ hahahaa... sungguh bahagia kawanku ini~~ happy selalu dear~

:: Lya Zara :: said...

to sume::
gambar tak bley upload lg..
pendrive kene virus!!!!