Monday, April 9, 2012

++ tQ ++

i dont know how to say this.
but when i wrote d first chapter,
i was like asking myself,
"ade ke orang nak bace ni?"

i asked my bffs, sisters, mother n Z to b my first readers.
so they read the first 2 chapters n gave their comments.
i wanted them to be sincere cause i can take their critics.
they had pretty much d same comments.
pujian to b exact.

so i started to think that they were trying to give me support.
n they r not being honest.
nak jaga hati i yg mmg senstif ni kan.

so when i sent my 3chapters to be published on kakinovel blog,
i was soooooooooo freaking out.
bukan takut kena komen. bukan takut kene kritik.
tapi takut kalau tade org nak bace!

pastu tgok ade bff komen.
n beberape anonymous.
sikit sgt pun.
tp rase best.
sbb atleast ade jugak org lain selain kwn2 o family yg bg support.

pastu boleh plak terpikir tah2 tu bffs sendiri yg menyamar jd anonymous!
hahahahaha.
i am really not convinced!

sampai lah 20 minit yang lalu......
saje bukak 1st bab kat blog kakinovel..
n nampak ini...



sila klik utk tumbesaran hebat

ade 56likes on facebook!
[minus me myself]

tq readers!
sekarang rasa bertambah bersemangat utk menyambung bab 6!!!!

No comments: