Saturday, September 26, 2009

++selamat ari raye ++

slmt ari ry!
yup!aku terlewat lg...
ry ni agk bz...
aku n mr z balek kg jumaat mlm n smpai umah kul 4 am sabtu!
Smpai umah aku,
kami tgu sahur n trus tdo...
kul 9 da bgn utk anta kete ke workshop.
hasilnye kete aku kene tahan wad smggu!

Ry kali ni packed dgn mcm2 actviti...
kali ni aku n mr z beraye sbagi tunang...
So bley la bjlan smpai ke kg...
tade sape nk marah...
yg ade pon,
org dok tnye bile nak kawen...
tu la soklan yg buat kiteorg blush skjap n xtau nak jawab ape...
last2 aku ckp thun depan kami bg kad ye...
hahaha...

ye...insyaallah kami akan anta kad jemputan...
jgn la tnye2 lg da..
xtahu nak jawab ape da..
kalu agk x sabar nak tgok kami nek plamin,
sile salurkan dana ke tabung mahligai impian zL..=p.

kali ni ade byk gmbarr...
gmbr konvo pon da ade...
insyaallah,
mcm yg dijanjikan,
aku akn upload keh...
Skrg ni susah sket...
wireless adapter kt umah ade prob...

ohye...tak sabr nk jupe mr z lg next wik...
die da balek kje!
misz u sooo much dear!

notakaki:raye kali ni dpt kwn baru...welcome to d fmly dayat!

No comments: