Monday, March 11, 2013

++ MooD ++

alhamdulillah.
tq Allah sebab mengembalikan mood menulis saya!
=)

after such a longgggg break, 
aku dah sambung semula manuskrip kedua.

to be honest,
i personally love the storyline for Bagai Bidadari...
habis saja siapkan manuskrip TKC,
a week after that aku dapat idea for BB...
n waktu tu aku rasa d storyline is strong and aku dah nampak gaya penceritaan yang aku nak.

in fact, 
ada yang personally message n comment cakap gaya penulisan aku dah berbeza.
i did feel the same thing actually.
sebab masa TKC aku masih tercari-cari identiti kot.
sekarang dah rasa selesa.
aku harap Allah akan sentiasa membantu aku untuk mengembangkan bakat yang dipinjamkan ini.

aku nak tulis novel yang berkualiti.
aku nak tulis novel yang ada identiti.
aku nak tulis novel yang ada intipati.

sebab apa?

sebab segala apa yang kita lakukan hari ini,
harus menjadi saham kita di akhirat nanti.

jangan lakukan sesuatu yang sia-sia.
insyaAllah...
aku percaya Allah sentiasa di sisi untuk membantu aku.

btw,
happy monday.
=)

No comments: