Friday, May 4, 2012

++ uNTuK SaYaNG ++

yesterday g merayap ke alamanda dgn bff, Huda.
kononnya nak teman bakal pengantin tu shopping.
last-last aku pon terjebak same!

huda shopping lingerie!
hihi.teringat mase nak kawen 2years back,
aku adelah sgt gila lasenza.
tapi sayangnya lepas kawen trus preggy
n rase cm tak sesuai nak pakai baju sexy tu mase perot bulat.
n now da ade Zareef, lagi la segan nak pakai.
so smlm terjebak same beli nighties yg tak over sgt.
baru selase lepas shopping kat lasenza 10items.
smlm tambah lg koleksi audrey pulak.
ok.enuff shopping sotong kering pasni.
:)

then mase jenjalan kat alamanda
terus teringat nak kasi Z baju.
i've been buying a lot of outfits recently.
kt MNG saje da byk sgt dlm mase 2mggu.
aritu Z bukak almari die pastu dgr die ngeluh
"asyik pakai baju same je. lame dah tak shopping baju.."
lirih aje bunyinye kat telinga aku...
so alang-alang ade duit ni,
boleh la berhabes sikit.

g al-ikhsan cari t-shirt.
beli selai je.
sbb rasenye Z x minat jersey mane2 team.
die mcm sokong byk2 team except MU.
huhu.
then lepas makan kat gardens ajak Huda g masuk parkson.
mmg dari dulu aku beli baju polo je.
so tengok smlm ade yg 50% n 20% less.
amek 3helai..
tu pon da dekat 400..

pastu huda nak beli boxer kat bakal suami.
aku pulak sebuk nak beli boxer kat suami.
hahahaha.
beli la sekotak yang mengikut citarasa aku.
yela,
aku yg nak tengok kan.

balik rumah terus bukak price tag n susun atas katil.
Z balik da malam,
die tak bukak lampu n tak prasan ade baju2 tu.
aku tggu dlm 15 minit,
tapi dia tak perasan jugak!
pastu sendri excited suh Z p tgok atas katil
T-T.

Z pon cube sume baju n tersengih-sengih.
"eh, banyaknye yang..."
"cantiknya..sume cantik..."
pehtu dpt kiss sedebik.

ok.
rasa bahagia dpt buat org kita sayang bahagia.
oklah tu dpt 4helai tshirt n boxer sexy sekotak!

utk Zareef da slalu sgt beli.
ni mama pon gatal kaki lagi nak g Alamanda..

oh..
n saye mcm da dpt rentak menulis semula.
lepas berlalu minggu penuh kemendungan,
this week rasa da dpt tune menulis.

 
always tell myself this...

No comments: